کسب و کار پر رونق می خواهید؟

چهارشنبه 19 بهمن 1401
10:38
محمدحسین

کسب و کار پر رونق می خواهید؟ از دکوراسیون خانه اجتناب کنید!

kitchen decorationامروزه میز نهارخوری به یکی از لوازم خانگی ضروری در هر خانهای قفسه برای اتاق خواب تبدیل شده است. باتوجه به اینکه انواع میز ناهارخوری و صندلیهای آن غالبا فضای قابل توجهی از سالن پذیرایی را به خود اختصاص میدهد، نمیتوان از نقش آن در در دکوراسیون و چیدمان منزل غافل شد. امروزه میز نهارخوری به یکی از لوازم خانگی ضروری در هر خانهای تبدیل شده است. باتوجه به اینکه انواع میز ناهارخوری و صندلیهای آن غالبا فضای قابل توجهی از سالن پذیرایی را به خود اختصاص میدهد، نمیتوان از نقش آن در در دکوراسیون و چیدمان منزل غافل شد. میز ناهارخوری در هر خانه، علاوه بر جنبه کاربردی و مفید آن، نقش مهمی در دکوراسیون و زیباسازی فضای خانه دارد. توجه به هماهنگی میز ناهارخوری با سبک دکوراسیون و دیگر اجزای چیدمان منزل بسیار اهمیت دارد. از این رو در هنگام خرید میز ناهارخوری باید با نکات زیادی از جمله نوع و جنس این میزها دقت کنید. کاماپرس در ادامه به ارائه نکاتی درباره خرید میز نهارخوری و چیدمان آنها در منزل میپردازد.

  1. میز گرد: حدود ۱۲۰ هزار تومان
  2. از درهای آکاردئونی استفاده کنید
  3. چیدمان اصولی
  4. سفید ساده
  5. ساخت، نگهداری و بازسازی

kitchen decorationاگرچه یک طراح داخلی ممکن است لایهای از فضا را بسازد، وی ممکن نیست فضا را بدون داشتن تصویب یک معمار بسازد. به همین دلیل است که بسیاری از طراحان داخلی تمام تحصیلات خود را برای یک معمار خوب شدن میگذرانند. طراح داخلی ممکن است مایل به کسب تخصصهایی از انواع زمینه های طراحی داخلی برای توسعه دانش فنی خاص به آن منطقه باشد. زیبایی در طراحی داخلی مستلزم این است که دانش در زمینه طراحی داشته باشید تا بتوانید به بهترین نحو فعالیت کنید. طراحی مجتمعهای مسکونی طراحی داخلی اقامتگاه خصوصی است. طراحی تجاری دربرگیرنده طیف گستردهای از تخصصهای زیر است: خرده فروشی: شامل مراکز خرید، فروشگاه، فروشگاه تخصصی، تجاری و نمایشگاههای تجسمی است. مناطق دیگر این تخصص عبارتند از: طراحی نمایشگاه و موزه، طراحی رویدادها (از جمله مراسمها، کنوانسیونها و کنسرت)، تئاتر و طراحی با کارایی، طراحی در تولید فیلم و برای تلویزیون. مسیرهای مختلفی وجود دارد که فرد میتواند تبدیل به یک طراح داخلی حرفهای شود. همه این مسیرها شامل نوعی از آموزشها است.

دکوراسیون خانه

برای مثال، معمولا طرح سقف در یک نشیمن، پذیرایی یا اتاق خواب به لحاظ ظاهری پیچیده تر از نمونه هایی است که در حمام مورد استفاده قرار می گیرد. اما با این وجود، همچنان این طرح به سلیقه شما و حال و هوایی که از فضا انتظار دارید بستگی دارد. علاوه بر کاربری فضا، طرحی که برای سقف انتخاب می کنید باید با سبک طراحی داخلی ای که مد نظر فرش ورودی آپارتمان دارید متناسب باشد. برای مثال، در خانه ای با سبک مدرن می توانید از سقف کاذب با چراغ های فرورفته (در مرکز یا دو طرف سقف) استفاده کنید. یکی از نکات بسیار مهم که هنگام طراحی سقف باید درباره آن تصمیم بگیرید، چراغ هایی است که روی سقف نصب می شوند. تعیین محل قرارگیری چراغ ها، می تواند به شما ایده های بسیاری در زمینه ی طراحی سقف بدهد. هر چند شما می توانید ابتدا سقف را طراحی کنید، سپس چراغ ها را روی آن تنظیم کنید. در هر صورت اطمینان حاصل کنید که محل قرارگیری چراغ ها و نوری که از آن ها ساطع می شود با طرح کلی سقف هماهنگ باشند.

kitchen decorationتضاد و تنوع در تمام سبک ها ، جذابیت خاصی به اتاق ها می بخشد. • گروه اول زوج های جوانی هستند که می خواهند از ابتدا همه چیز را خودشان طرح ریزی کنند و اثاثیه محل زندگی شان را بر اساس سبک مورد علاقه شان خریداری نمایند. • گروه دوم افرادی هستند که مدت هاست در یک منزل سکونت دارند و قصد رنگ آمیزی مجدد و خرید لوازم جدید برای خانه دارند. طراحی یک خانه به منظور داشتن یک محیط دلنشین چندان پیجیده نیست. در واقع اگر این کار به شکل اصولی انجام شود، علاوه بر فراهم آوردن زیبایی ، تاثیرگذاری بیشتری هم خواهد داشت. نکات زیر به داشتن یک طراحی بی نقص کمک می کنه. انتخاب صحیح رنگ یکی از بخش های مهم در دیزاین داخلی خانه است. استفاده از رنگ های زیاد در هر دو فضای بزرگ و کوچک خسته کننده است. بهتراست وسایل های بزرگ به رنگ های خنثی باشند و رنگ های تاکیدی که از یک طیف رنگی بکار می روند، در بخش های خاصی از اتاق برای بزرگ تر جلوه دادن فضا مورد استفاده قرار بگیرند.

kitchen decorationهمچنین مبلمان و اثاثیه چوبی منبت کاری و ظریف کاری شده را برای این نوع فضا نباید بخرید. 4. از مصالح و متریال های صنعتی استفاده کنید! یکی از تغییرات مهمی که سبک مدرن در معماری داخلی با خود به همراه آورد، کاربرد متریال های کارخانه ای مثل شیشه، استیل و بتن در خانه ها است. پس سعی کنید بخشی از مبلمان و اکسسوری های منزلتان را به این مصالح انتخاب کنید. نکته: البته چوب و سنگ نیز در این نوع دکوراسیون کاربرد دارد. اما بهتر است آن ها را به صورت خام به کار نبرید و آن ها را مهندسی شده خریداری کنید. 5. فضای پلان باز در خانتان ایجاد کنید! به پلان و دیوارهای به کار رفته در منزلتان دقت کنید. اگر دیوارهای کاذبی دارید که بخش های اصلی منزلتان مثل پذیرایی و نشیمن و آشپزخانه را از هم جدا کرده اند، در صورت امکان آن ها را حدف کنید.

kitchen decorationخوبی سبک سنتی این است که مجبور نیستید وسایلتان را از یک دوره زمانی انتخاب کنید. میز و صندلی مادربزرگ، فرشی با طرح سنتی، و تابلویی با طرح کلاسیک میتوانند به خانه شما راه پیدا کنند. طرح پارچه محدودیت خاصی ندارد و میتواند به رنگ و طرحهای مختلف باشد. دکوراسیون سنتی ایرانی شباهت زیادی به سبک سنتی اروپایی دارد. پارچههای مخمل و ساتن، اشیای عتیقه، فرش ایرانی و تعداد زیادی لوازم دکوری در این سبک هم دیده میشود. تفاوت این استایل با سبک سنتی جهانی رنگوبوی ایرانی آن است. بین وسایل عتیقه، هنرهای ایرانی پیدا میکنید، مثل میناکاری، معرق، قلمزنی، تابلو فرش و هنرهای دیگر. در خانه سنتی میتوانید از فرش، گلیم، جاجیم و گبه بدون محدودیت استفاده کنید. سماور، اتو، گوشی تلفن، هر چیزی که از قدیم در انباری خانه مانده، حالا میتواند بهعنوان وسیله تزیینی استفاده شود. هنر فرانسوی در دهه ۱۹۲۰ الهامبخش سبکی در چیدمان داخلی بود که به آرت دکو معروف شد. در این چیدمان استیل، شیشه، آینه و کروم بهچشم میخورد.

kitchen decorationدر طراحی داخلی منزل از سبک هایمختلفی استفاده می شود. شاید هر فردی بدون تحصیلات دانشگاهی با انگیزه هنری و زیباییشناختی بتواند نقش یک دکوراتور را بر عهده بگیرد. اما در اصل، دکوراسیونداخلی منزل مانند تمام هنرهای دیگر دارای سبک ها و ریزه کاری های خاص بهخود است. این جزئیات نیز بر اساس گذر زمان و تغییر در سبک زندگی افراد، دستخوشتغییرات شده اند و رنگ و لعاب متفاوتی به خود گرفته اند. دکوراسیونمنزل در معنای لغوی خود به معنای مرتب کردن و چیدمان است. در واقع وقتی ازدکوراسیون داخلی منزل صحبت می شود به معنای انتخاب وسایل و چیدمان آنها است که درقسمت های مختلف منزل مانند پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و حتی سرویس دستشویی و حمامنیز به کار برده می شود. طراحی داخلی منزل و دکوراسیون داخلی منزل چه تفاوت هایی با هم دارند؟ در تعریف کلی طراحیدکوراسیون منزل به نوع چیدمان، تزیین مبلمان و اجزای منزل دلالتدارد.

این را باید به یاد داشته باشیم انتخاب متناسب آن با سبک دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. با توجه به عکس بالا متوجه آن خواهیم شد که تغییر یک کفپوش تا چه اندازه قادر است، بر منزل ما تاثیر گذار باشد. استفاده از کفپوش مناسب این قدرت را دارد که ارتباطی که ما به دنبال آن هستیم را ایجاد کند. اگر مهمان نواز و گرم هستید از چوب پارکت و اگر برخورد محیطی رسمی تر را می پسندید از سنگ و سرامیک روشن استفاده کنید. رنگهای متنوعی برای کفپوش وجود دارد که بسته به هماهنگی آن با سایر لوازم منزل بهتر است انتخاب شود. معمولا کفپوشهای قدیمی، نیاز به بازسازی و زیباسازی دارند. گاهی لازم است هزینه اصلی برای بهینه کردن زیرسازی در نظر گرفته شوند. کف منزل یکی از قسمتهای مهم است که بهتر است برای شروع به بازسازی، مقاله 3 گام برای شروع بازسازی کف خانه با کفپوش مناسب را مطالعه کنید.

  • جدا کردن فضاها با رنگهای متفاوت
  • طراحی و تعویض سقف کاذب و کفپوش و …
  • از مبلمان منزل به گونهای دیگر استفاده مجدد کنید
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • آشپزخانه به سبک پازل
  • انتخاب سبک مدنظر
  • خرید کاناپه تختخواب شو
  • طراحی مجدد اجزایی مثل کابینت و کمد و …

kitchen decorationبله، همهی ما در خانه وسایل الکترونیکی داریم. اما این وسایل اصلا جذاب و زیبا نیستند! یکی از بهترین ایدهها در دکوراسیون مدرن در رابطه با فناوری، پنهانکردن آنهاست. استفاده از کابینتها، قفسهها، درها یا سایر پوششها و جاهای خلاقانه برای پنهانکردن وسایل الکترونیکی، باعث میشود فضای خانه را صمیمیتر و دوستانهتر جلوه دهید. داشتن یک دیوار برای قفسهبندی واقعا ظرفیت قراردادن وسایل زیادی را ایجاد میکند. بسته به اینکه وسایلتان چه هستند، میتوانید دیواری را انتخاب کنید که جلوهی بهتری داشته باشد. مثلا کاغذ دیواریهای طرحدار فضای شلوغی را پشت یک مجموعه آثار هنری و سفالینهها ایجاد میکنند. اگر میخواهید وسایلتان بیشتر در چشم باشند، قفسهها را هم به رنگ دیواری درآورید که روی آن نصب کردهاید. در تصویر بالا اتاق خوابی را میبینید که در سمت چپ آن یک انباری نامرئی بزرگ با فضای بسیار زیاد قرار دارد. درهای انباری نامرئی با آن دستگیرههای کوچکش در سمت چپ تصویر مشخصاند. البته با وجود منظره زیبایی که این اتاق دارد، حتی اگر یک کمد بزرگ صورتی هم وسط اتاق وجود داشت، آن را نمیدیدیم!

kitchen decorationسبک های دکوراسیون منزل انواع مختلفی دارد که هر فرد با توجه به سلیقه و خانواده خود انتخاب می کند. در زیر یک مقدمه و توضیح مختصر از سبک های طراحی داخلی است که بسیاری از طرفداران است. بازسازی خانه شامل چه مواردی می شود؟ سبک مدرن سبکی می باشد که اغلب ایرانی ها از آن برای چیدمان دکوراسیون منزل خود استفاده میکنند. در واقع سبک دکوراسیون مدرن، از سبک های ساده و شیک می باشد. سبک دکوراسیون مدرن به گونه ایی می باشد که با استفاده از رنگ های ساده و لوازم با خطوط منحنی و نرم یک فضای گرم و شیک را به خانه میدهد. سبک مینیمالیستی نیز مانند سبک مدرن از سبک های ساده و شیک می باشد. که در این نوع از سبک دکوراسیون داخلی، تمامی عناصر اضافی محیط حذف می شوند. همچنین در این حالت از سبک دکوراسیون داخلی از رنگ های ساده و ملایم استفاده میشود. بعد از دکوراسیون مدرن، دکوراسیون انتقالی یکی از پرطرفدار ترین سبک های دکوراسیون داخلی می باشد.


[ بازدید : 29 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رویای خیس است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]